Obsah reklamných emailov a newsletterov
Hlavným dôvodom, prečo chcú užívatelia dostávať newslettery alebo reklamné emaily, je ich obsah. Obsah je často dôležitejší ako samotný design - čo však neznamená, že ste mali na design zabúdať. Užívatelia majú radi stručné, avšak plnohodnotné a včasné emaily, ktoré ponúkajú hodnotné informácie.Hlavnými zásadami, ktoré je potrebné pri príprave obsahu dodržiavať, sú:
- cielenosť, pretože užívatelia chcú dostávať relevantné informácie
- primeraná dĺžka, pretože užívatelia strávia nad newsletterom menej ako minútu
- aktuálnosť, pretože užívatelia chcú dostávať včasné a čerstvé informácie
- interaktivita, pretože užívatelia sa radi zapájajú a ešte radšej chcú vidieť to, čo ich zaujíma
- informatívnosť, preto užívatelia nemusia byť vždy nastavení na nakupovanie - práve v tomto období uprednostnia užitočné informácie pred cenovými ponukami
- otvorenosť, pretože užívatelia chcú otvorene vedieť, čo môžu očakávať a kam sa preklikom dostanú
- bezchybnosť, pretože užívatelia očakávajú profesionalitu a dôveryhodnosť
- prispôsobenosť, pretože užívatelia inak čítajú brožúry, webové stránky a newslettery
Ak máte záujem o viac informácií, neváhajte si s nami dohodnúť konzultáciu, prípadne využite naše služby prípravy obsahu (copywriting).