Tipy a triky

Užitočné tipy a triky, ktoré Vám pomôžu stať sa email marketingovým profesionálom.

8 dôvodov, prečo je email marketing lepší ako iné formy reklamy

Email marketing skutočne funguje. Kedže si reklamné emaily a newslettery vyžiadali samotní príjemcovia, ich efekt je neporovnateľný s inými formami reklamy. Okrem toho, emailová reklama je rýchla, efektívna, proaktívna, interaktívna, šíriteľná a nepoškodzuje životné prostredie.

Zoznam emailových adries (mailing list)

Mailing list (zoznam emailových adries prípadne ďalších údajov) je základom k realizácii emailových kampaní. Štandardne rozlišujeme tri typy mailing listov: prenajímaný mailing list, kupovaný mailing list a vlastný mailing list.

Registračný formulár - základ k budovaniu mailinglistu

Dobrý a funkčný registračný formulár je základom k budovaniu mailinglistu. V nasledujúcom článku si uvedieme niekoľko tipov, ktoré Vám pomôžu skvalitniť váš emailový formulár.

Odosielateľ a predmet správy

Obsahovo zaujímavý a graficky pútavý newsletter alebo reklamný oznam môže byť úplne zbytočný, ak si ho užívateľ neotvorí. Aby sa tak nestalo, je veľmi dôležité zvoliť vhodného odosielateľa a predmet správy. Práve toto sú prvé veci, ktoré užívateľ uvidí, a práve tieto rozhodujú o tom, či si užívateľ Váš email otvorí, alebo ho navždy vymaže.

Obsah reklamných emailov a newsletterov

Hlavným dôvodom, prečo chcú užívatelia dostávať newslettery alebo reklamné emaily, je ich obsah. Obsah je často dôležitejší ako samotný design - čo však neznamená, že ste mali na design zabúdať. Užívatelia majú radi stručné, avšak plnohodnotné a včasné emaily, ktoré ponúkajú hodnotné informácie.

Design reklamných emailov a newsletterov

Aj napriek tomu, že obsah je hlavným dôvodom, prečo užívatelia newslettery a reklamné emaily odoberajú, design je nemenej dôležitý a potrebný predovšetkým pre zvýšenie použiteľnosti, komfortu pri čítaní a zvyšovaní výpovednej hodnoty Vašich správ.

Naučte užívateľov whitelistovať Vašu emailovú adresu

Aby ste zvýšili doručiteľnosť reklamných emailov a newsletterov, je vhodné požiadať užívateľov o whitelistovanie emailovej adresy, z ktorej Vaše kampane odosielate. Tento jednoduchý trik môže mať výrazný dopad na úspešnosť Vašich kampaní, je preto vhodné venovať mu dostatočnú pozornosť.

Trávite v práci veľa času?